Potah sedla ATHENA FACTORY SDV001F HUSQVARNA TC 250 2014-2016
Vysoce kvalitní potah sedla Selle Dalla Valle, ručně šité
Model Factory má dvojité šití a spoléhají se na něj profesionální závodníci. Ve střední části má žebrování pro maximální kontrolu motorky i v těch nejextrémnějších podmínkách.
Potahy sedel špičkové kvality pro motokros a enduro
Potahy jsou ručně šité a vyrobené z vysoce kvalitních materiálů.
Používají je závodníci ve světovém šampionátu MXGP. Jsou vyvíjeny s důrazem na detail od prototypu až po konečný výrobek. Součástí výroby je i ruční šití přímo v Itálii.
Model Factory má dvojité šití a spoléhají se na něj profesionální závodníci. Ve střední části má žebrování pro maximální kontrolu motorky i v těch nejextrémnějších podmínkách.
Potahy sedel špičkové kvality pro motokros a enduro
Potahy jsou ručně šité a vyrobené z vysoce kvalitních materiálů.
Používají je závodníci ve světovém šampionátu MXGP. Jsou vyvíjeny s důrazem na detail od prototypu až po konečný výrobek. Součástí výroby je i ruční šití přímo v Itálii.
Model Factory má dvojité šití a spoléhají se na něj profesionální závodníci. Ve střední části má žebrování pro maximální kontrolu motorky i v těch nejextrémnějších podmínkách.
Potahy sedel špičkové kvality pro motokros a enduro
Potahy jsou ručně šité a vyrobené z vysoce kvalitních materiálů.
Používají je závodníci ve světovém šampionátu MXGP. Jsou vyvíjeny s důrazem na detail od prototypu až po konečný výrobek. Součástí výroby je i ruční šití přímo v Itálii.
Model Factory má dvojité šití a spoléhají se na něj profesionální závodníci. Ve střední části má žebrování pro maximální kontrolu motorky i v těch nejextrémnějších podmínkách.
Potahy sedel špičkové kvality pro motokros a enduro
Potahy jsou ručně šité a vyrobené z vysoce kvalitních materiálů.
Používají je závodníci ve světovém šampionátu MXGP. Jsou vyvíjeny s důrazem na detail od prototypu až po konečný výrobek. Součástí výroby je i ruční šití přímo v Itálii.
Model Factory má dvojité šití a spoléhají se na něj profesionální závodníci. Ve střední části má žebrování pro maximální kontrolu motorky i v těch nejextrémnějších podmínkách.
Potahy sedel špičkové kvality pro motokros a enduro.
Potahy jsou ručně šité a vyrobené z vysoce kvalitních materiálů.
Používají je závodníci ve světovém šampionátu MXGP. Jsou vyvíjeny s důrazem na detail od prototypu až po konečný výrobek. Součástí výroby je i ruční šití přímo v Itálii.
TC Ktm engine 250
Přiložené soubory
- HONDA CRF 450 R 2002-2008
- YAMAHA YZ 450 F 2003-2013
- KTM SX-F 250 2006-2010
- SUZUKI RM-Z 250 2004-2023
- KTM SX-F 450 2007-2010
- HONDA CR 125 R 2000-2007
- HUSQVARNA TE 250 2014-2016
- SUZUKI RM-Z 450 2005-2023
- HUSQVARNA FC 250 2014-2015
- HUSQVARNA FC 450 2014-2015
- HONDA CRF 450 X 2005-2015
- HUSQVARNA TE 125 2014-2016
- KTM EXC 380 2000-2003
- HUSABERG FE 570 2009-2010
- HONDA CRF 450 R 2013-2020
- KAWASAKI KX 250 F 2004-2022
- KTM EXC 250 2000-2009
- KTM SX 125 2002-2010
- KAWASAKI KX 450 F 2006-2022
- HONDA CR 250 R 2001-2007
- YAMAHA WR 250 F 2001-2014
- KTM EXC-F 450 (Racing) 2007-2011
- HUSQVARNA FC 350 2014-2015
- HUSQVARNA FE 250 2016-2016
- KAWASAKI KLX 450 R 2008-2016
- HUSABERG FE 450/E 2009-2011
- KTM SX-F 505 2007-2008
- KTM SMR 525 2004-2004
- HONDA CRF 250 R 2004-2009
- YAMAHA YZ 250 F 2001-2013
- KTM SX 250 2000-2001
- YAMAHA YZ 250 2001-2023
- HUSQVARNA TC 250 2014-2016
- YAMAHA WR 450 F 2003-2011
- SUZUKI RM 250 2001-2008
- KTM SX 150 2009-2010
- HUSQVARNA TE 300 2014-2016
- HUSQVARNA TC 125 2014-2015
- HUSQVARNA FE 501 2014-2016
- KTM SMR 450 2008-2011
- HUSABERG TE 250 2T 2011-2012
- KTM XC-F 505 2008-2009
- HONDA CRF 250 R 2014-2021
- YAMAHA YZ 125 2001-2021
- KTM SX 250 2003-2010
- KTM EXC-F 250 2007-2010
- KAWASAKI KX 125 2000-2008
- KTM EXC 300 2004-2011
- KTM EXC 125 2002-2010
- SUZUKI RM 125 2001-2008
- HUSQVARNA FE 350 2014-2016
- HUSQVARNA FE 450 2014-2016
- KTM EXC 530 2011-2011
- SUZUKI RMX 450 Z 2014-2018
- KTM SX 380 2000-2001
- KTM SMR 560 2006-2007
Specifikace použití | TC Ktm engine 250 |