Reklamace

Podělalo se něco při vyřízení tvé objednávky? Zjistil jsi nějakou vadu na objednaném zboží? Něco nefrčí tak, jak má? V tom případě se na nás neváhej obrátit s reklamací!

U nás si vás - našich zákazníků vážíme a i proto se snažíme vám vycházet co nejvíce vstříc, zejména co se reklamace zboží týče. Každou reklamaci s tebou vyřešíme v co nejkratší době a k tvojí maximální spokojenosti!

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů od zakoupení zboží. Záruční doba je vždy uvedena ve specifikaci zboží při jeho objednávání a může se u jednotlivých druhů sortimentu lišit. 

A jak postupovat při reklamaci?

1) Zboží, které chceš reklamovat, vyměnit či vrátit zabal do krabice, ve které ti přišlo a nezapomeň k němu přiložit i kopii faktury a vysvětlení proč chceš dané zboží reklamovat, vyměnit či vrátit. 

2) K zabalenému zboží přilož i vyplněné reklamační formuláře, které najdeš níže.

3) Informuj nás prosím telefonicky či písemně o vrácení zboží.

4) Zboží zasílej vždy bez dobírky, jinak nebude přijato.

5) Reklamované zboží zašli na níže uvedenou adresu!

Zboží zasílej na adresu:

2HMOTO s. r. o.

Zaječov 106

267 63  Zaječov

Pokud zboží zašleš na jinou adresu než do Zaječova, může se stát, že se ti zásilka vrátí zpět a propadne ti tak zákonná lhůta na vrácení peněz, reklamaci nebo výměnu!

Stalo se ti, že jsi danou věc objednal a už ji nepotřebuješ nebo máš jiný důvod k jejímu vrácení? Pak máš dle zákona možnost nepoškozené zboží do 14 dnů vyměnit nebo vrátit! Ale POZOR!!! Originální díly na objednávku (OEM díly) a zboží dělané na zakázku (např. MX dresy) nelze vrátit!!!

Přesné znění pravidel pro reklamaci, vrácení či výměnu zboží najdeš v našich obchodních podmínkách spolu s dalšími formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy. 

 

Pro více informací volejte nebo pište na:  info@2hmoto.cz  ; +420 736 422 781.