Pístní sada Derbi Senda 50 + Jawa 50 Pionýr (Fichtl závodní) - rozměr 39,87mm (14029) 01.7010.C

Pístní sada Derbi Senda 50 + Jawa 50 Pionýr (Fichtl závodní) - rozměr 39,87mm (14029) 01.7010.C

Pístní sada Derbi Senda 50 + Jawa 50 Pionýr (Fichtl závodní) - rozměr 39,87mm (14029) 01.7010.C

Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími svě...

Kód produktu: 2H706876
Výrobce:
Výrobce: PROX
Cena s DPH 1 069 Kč
Cena bez DPH 883 Kč
Dostupnost Nedostupný
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA. - rozměr pístu = 39,87mm - komprese = standard - varianta pístu = litý píst   Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby. Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement): Derbi 8770700001 Derbi 8770700002 Derbi 8770700003 Derbi 8770700004 Derbi 847012 Derbi 877072 Derbi 878519 Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování. Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek. Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy. Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM). Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí. Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.