Kotouč brzdový MTZ Classic - Suzuki RM80 / 86-01+RM85 / 02-04 (k-f450cc) K-F450

Kotouč brzdový MTZ Classic - Suzuki RM80 / 86-01+RM85 / 02-04 (k-f450cc) K-F450

Kotouč brzdový MTZ Classic - Suzuki RM80 / 86-01+RM85 / 02-04 (k-f450cc) K-F450

Brzdové kotouče MTZ z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky- přední a z...

Kód produktu: 2H453184
Výrobce:
Výrobce: MTZ
Cena s DPH 839 Kč
Cena bez DPH 693 Kč
Dostupnost Nedostupný
Brzdové kotouče MTZ z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky - přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti - použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl - odlehčený design umožňuje rychlejší chlazení pro zajištění konstatní výkonnosti brzdového systému - finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru - snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro Harley Davidson a další světové značky - nefunkční povrch (z boční strany) vybaven tepelně odolnou barevnou povrchovou úpravou pro nejlepší odolnost proti nečistotám a případné oxidaci - sortiment brzdových kotoučů MTZ zahrnuje všechny hlavní značky offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, TM, Husaberg, Sherco, AJP Brzdové kotouče MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)! Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění. Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!