Pístní sada Honda XR650L / 93-21 + NX650 Dominátor / 96-02 + SLR650 / 97-00 + FMX650 / 05-07 - pro vrtání 102,40mm (Wiseco4562M10241) (01_191) HONDA SLR 650 1997-2000

Pístní sada Honda XR650L / 93-21 + NX650 Dominátor / 96-02 + SLR650 / 97-00 + FMX650 / 05-07 - pro vrtání 102,40mm (Wiseco4562M10241) (01_191) HONDA SLR 650 1997-2000

Pístní sada Honda XR650L / 93-21 + NX650 Dominátor / 96-02 + SLR650 / 97-00 + FMX650 / 05-07 - pro vrtání 102,40mm (Wiseco4562M10241) (01_191) HONDA SLR 650 1997-2000

Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více ...

Kód produktu: 2H120126
Výrobce:
Sedí na HONDA SLR 650 0
Výrobce: Wiseco
Cena s DPH 6 117 Kč
Cena bez DPH 5 055 Kč
Dostupnost Skladem - dodání za 2 dny
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let. S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru. - rozměr pístu = pro vrtání 102,40mm - komprese = standard (9,0:1) - povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide® - varianta pístu = kovaný píst   Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality. Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement): Honda 13101-MAN-690 Honda 13102-MAN-690 Honda 13103-MAN-690 Honda 13111-MN9-000 Honda 13011-MAN-690 Honda 13021-MAN-690 Honda 13031-MAN-690 Honda 90602-MN1-670 Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.